you got me right where you want me


Jag har sovit för konstiga tider på senaste, därför sitter jag uppe nu och gnäller. Idag sov jag verkligen bort hela dagen. Dumt dumt dumt. När jag faktiskt senare pallrade mig utanför dörren hamnar jag på jobbet. Huh? Skulle se till att en gång för alla byta bort mitt pass på torsdag, så fastnade jag där. I två timmar. Men det var faktiskt trevligt ändå, så döm mig gärna inte. Även om jag vet att ni gör det i smyg, era jävlar.

Hur som haver. Satt här och tänkte på ingenting när jag insåg att snart är det onsdag. Plötsligt blev jag väldigt kissnödig.. Jag kommer med andra ord vara nervös som ett fuck både innan, under och efter. Men jag får vara nervös som ett fuck i riktigt snygga kläder i alla fall! Klen tröst måste jag säga.. att jag inte tänkte på min scenskräck innan jag sa ja till det här?



Kommentarer
Postat av: Malin

ska vi vara sjukt äckligt nervösa tillsammans? ;D



btw, vad gör du på dagen? jag kommer behöva bli mentalt förberedd :P



love ya!

2008-11-11 @ 13:03:11
URL: http://abigworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0