worki


Ester är min ängel på jobbet. Igår och idag har jag haft världens huvudvärk, vart hängig och febrig. Och hon har bytt station med mig. Puss på det!

.. och det var det enda som surrade runt i huvudet på mig just nu. Onödig fakta om min dag; "försov" mig imorse igen. Sov för länge, hade inte alls tid över för att städa, så jag röjde på lite kläder (= tog allt och slängde i tvätten), åkte till jobbet och åt en kolesterol bomb till middag, tog på mig den fula västen och började jobba. Köpte puffar på vägen hem och nu sitter jag här. Ska snart slå på en film och äta upp alla mina puffar jag köpte. Jag älskar mina puffar. Dom är det bästa som finns. Sen ska jag sova. Ordentligt och länge. För imorgon gott folk, är jag ledig! Finemang.

Kommentarer
Postat av: virre

bjud på lite puffar!

2008-11-06 @ 08:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0