throw your pennies in a wishingwell


Hej, jag har inget intressant att säga. Det snöade idag. Vilket jag personligen tycker är skitsnack? Det är inte ens nollgradigt ute och det får seriöst för sig att faktiskt snöa på riktigt. Men nu efter att det snöat (och snön faktiskt försvunnit, ovanligt nog) då får det för sig att bli sådär kallt. Grattis. Alltså frös jag i stort sett allt av mig när jag knallade den lilla biten mellan tunnelbanan och hem. Mysigt.

Jag hade planer på att gå på fotomässan nu i helgen. Tyvärr kom andra saker ivägen, som min sömn, och det blev inget. Är lite kinkig över det faktiskt, men sånt får man väl ta. Fångar erotik mässan, missar fotomässan. Kunde jag inte bytt? Eller föressten, inspiritation som inspiritation! Skulle nog vart skönt att få traska runt där, tänka på ingenting. På tal om att det är kallt nu föressten, jag kan ju få använda min fina nyköpta vinterjacka! YES!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman.. vad som än händer, ångra inte erotikmässan!

Det kommer i alla fall aldrig jag göra. Både av den ena och den andra anledningen. ;) Höhö..



Tråkigt att du missade fotomässan dock. Men det går fler tåg! :)



Puss hjärtis! <3

2008-11-16 @ 20:49:21
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0