there's a part of my life that's fading away


Snö. Ett vitt brett täcke av det. Om det nu råkade vara någon av er som missade vad som låg utanför era fönster idag? Först blev jag trött. Sen fick jag lite myskänsla. Sen frös jag rumpan av mig. Sen slog julkänslan till mig på jobbet. Kanske för att vi har julpyntat in i servicens öron. Inte konstigt där kanske.

Runt fem snåret dog mitt humör. Blev lite apatisk och satt kvar på jobbet i en och en halv timme innan jag faktiskt kom iväg. Hamnade i kista, på jobbet igen, kom till fridhemsplan. Nu sitter jag här, har fått lite pasta i magen och ska strax lägga mig för att sova. Fråga mig inte hur jag mår, för jag kommer ändå antagligen ljuga om det. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0