sorry, but i can't wait


Regn regn och lite mer regn. Jag hade då planer för att så kallat "dygna" idag, att vända tillbaka mitt dygn ordentligt. Så, hurtig som jag var packade jag min väska och åkte till dadda 8a på morgonen. Kom hit, pratade, somnade. Grattis, vi sov alltså som två små korvar i för många timmar. Nu är vi hur som helst vakna, jag börjar få riktiga fjärilar i magen angående imorgon (inte bara i kvällsaktiviteten vill jag lova) och jag ska väl strax börja röra mig hemmåt. Om det inte blir så att vi hamnar ute i Sundbyberg? D har en tendens att få mig att hamna på oväntade platser på oväntade tider. Puss på det!

Kommentarer
Postat av: virre

din lilla sjusovare där

2008-11-12 @ 00:21:54
URL: http://vvirre.blogg.se/
Postat av: dadda

"D har en tendens att få mig att hamna på oväntade platser på oväntade tider. Puss på det!"



hahaha gillar det där! det blev ju verkligen så också..

2008-11-12 @ 15:01:34
URL: http://dadda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0