on a island in the sun


Sitter och längtar mig bort härifrån. Håller på att beställa hem bilder på fotopapper, vilket ledde till att jag tittade igenom arvika bilderna, vilket ledde till att jag saknade sommaren, vilket ledde till att jag och emma började planera utlandsresa. Inte en helt fel utveckling!

Annars har bölat lite till en film, pillat mig i rumpan, ska snart borsta tänderna och krypa till kojs. Jobbar imorgon. Kul. Jävligt kul. Och inte får jag äta heller. Buh.




här är min söta resekompis. tycker att hon ska komma och bo med mig nu. nuuuu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sötnos, en bra grej är att hon kommer och bor hos dig så snart hon bara kan! :D



<3 dig!

2008-11-17 @ 20:15:02
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0