it's just no use


Idag har jag ont. Praktiskt taget överallt. Mellan skulderbladen väntar jag mig att se ett gigantiskt blåmärke blomma ut inom en snar framtid, men än så länge gör det bara ont. Vad jag har gjort vet jag inte. Har inte ens misstankar. Hur som helst...
Idag försov jag mig förgrymmat mycket, missade båda sakerna jag hade inplanerade på dagen. Grattis. Fan vad jag är dålig ibland. Tatueringen blev ändå hur jävla fin som helst. Och nu är jag ganska haj på att göra en jag själv. En till rättare sagt.

Jag tror jag ska gå och dö i min säng nu. Har längtat efter det länge nu. Lagom kul att jobba imorgon. Kommer tappa allt jag tar i. Tillåmed det jag inte tar i kommer åka i backen. Urhrk.


Kommentarer
Postat av: Hanna

En bild på tatueringen? :) Man blir ju nyfiken ^^

2008-11-14 @ 11:33:10
URL: http://fearless.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

Snygg bild hörru fröken söta!

2008-11-20 @ 11:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0