i think i'm moving, but i go nowhere


Nu är det bråttom bråttom. Måste kasta mig i duschen, åka in till stan, möta min finaste Emma. Sen kan kvällen sluta hur som helst. Har inte haft tid att sitta här och häcka på senaste. Det blir lätt så ibland. Stängde i förrgår och gick direkt från ena jobbet till det andra igår. På tal om sånt är jag lite spänd inför fredag. Jag ska jobba på riktigt då. Kan behöva lite good luck wishes! För med mig vet man aldrig hur det kan gå.

Nu är jag så kissenödig att jag håller på att vicka fram och tillbaka på stolen. Måste kila. Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

<3 Snart ses vi igen! ;D KRAMAS MASSOR

2008-11-29 @ 15:44:35
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0