grab my jeans of the floor


Okej, nu borde jag verkligen dra mig ur sängen, städa undan och sedan gå och handla. Godiset från igår åt jag upp ganska fort. Nu ligger bara våra klubbor kvar Emma!
Min far är på väg hem (äntligen, jag blir lite pappig när jag minst anar det). Idag är det första advent. Jag borde baka. Men det kommer jag inte göra. Om det finns kvar några, så slipper nog några lussebullar ner i korgen i affären. Mumma. Usch, allt det här påminner mig om att jag är hungrig. Kan hålla låda med min mage. Dags att dra på sig paltorna.

x

Kommentarer
Postat av: Emma

oh! spar klubborna tills på fredag sötnos! jag längtar efter dig!

2008-12-01 @ 23:24:29
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0