but you're just a boy


Gick av mig frustrationen. Mina kinder blev nypande röda samtidigt som jag flåsade mig fram. Jag själv gick och handlade, satte mig på bussen och gick nerför backen. Men på riktigt var jag nog någon helt annanstans. Eller nog, ganska självklart. Kom hem och knäppte på tvn. Såg ett avsnitt av en serie jag egentligen aldrig riktigt sett, men jag höll på att böla mig igenom hela timmen. Det värkte i hals och bröstkorg. Nu dock är jag väl mig själv igen. Även om mitt huvud hamnar någon helt annanstans. Ganska ofta. Ganska hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Carina

Det skulle sitta fint med en fika och en liten promenix kanske beroende på vädret. Tid och plats passar vad som helst. :) Kram kram!

2008-11-30 @ 23:12:56
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0