am i the only sour cherry on your fruit stand?


Kul att se en vägg av snö när man kikar ut genom fönstret med morgontrötta ögon. Kul att mina enda vettiga vinterskor är putsväck? Det roligaste var väl att jag halkade minst.. 5 gånger på väg till jobbet. Och då pratar jag bara mellan tunnelbanan och jobbet. Det såg nog kul ut. Steg, steg, swish, steg, swish, steg, steg, swish osv.

Anyhoo.. Hade det ganska bra idag. Notera ganska. Spenderade pengar efter jobbet. Höll på att köpa en ny mobil utan att tänka mig för. Ajabaja, andra gången jag blir infångad av dom där sliriga telefonförsäljarna. En mening till eller två och jag hade suttit med en ny telefon nu. Antagligen ett abonemang och massa tillbehör också. Jävla försäljare. Ibland är jag för trög för att fatta vad jag själv säger ens. Nej, ny telefon blir det imorgon. Nu ska skiten ut!
Tittade om min kompis jobbade idag. Negativt. Kanske lika bra, annars hade jag vart hemma alltför sent. Jag är duktig på att fastna. Som på jobbet? Kollegor har börjat pika om det. Känns väl.. inte alltför bra. Men, sen när började jag bry mig om sånt där? Nej, juste. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0