sho-o-holic


På sånt lågt humör igen.. Känns hemskt att det kommer så ofta, och så oväntat som det gör. Det känns ännu värre att det smittar av sig. Antagligen hormoner som spökar och gör saker värre än vad de faktiskt är. Ikväll är det skiva, men jag har inga pengar what so ever, krigsskadade fötter och ett trött huvud. Trist ändå.. skulle vart sjukt kul att gå.

Jag borde däremot städa rummet. Istället sitter jag och trånar efter alla skor jag lyckades hitta idag. Och såklart förälskade jag mig i alldeles för många par. Det här två blev däremot mina soklara favoriter. Inom en mycket snar framtid ska jag ha minst ett av dessa par i mina skolådor. Det har jag bestämt.


scorett        replay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0