att gräva i gamla minnen


Här fördriver jag tiden med ingenting. Egentligen vill jag skriva ut mig själv, eller in kanske. Skriva ner allt jag tycker och känner. Allt som snurrar omkring i mitt huvud när jag sitter för mig själv. Men när jag väl ska skriva ner det jag tänkte på, är det som borta. Låst.

Eftersom att jag är lite tankspridd och precis kommit underfun med att det är (om man räknar att det är tisdag idag) 9 små sketna dagar kvar tills jag tar studenten. Så, jag håller på att ta en nostalgitripp genom mina gymnasieår. Både innanför och utanför skolan. Alla kort, alla utgångar, alla tillställningar, gamla vänner, nya vänner osv. Jag blir nästan tårögd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0