som en pastatallrik som aldrig tar slut


Sitter och skrapar på det sista. Får bli en all nighter. Imorgon blir det skiva i alla fall. Känner mig lite halvt som halvt inför det. Jag hade nog struntat i den om det inte var för det faktumet att jag har lagt ner pengar på det. Men, nu är det som det är och förhoppningsvis blir det över förväntningarna.
Men just nu känner jag mig lika begraven som förut med plugg. Känns inte som om något försvinner alls. Som tur är har jag världens bästa pojkvän som hjälper mig. Ska ta ett äpple eller två nu.. måste hålla mig någorlunda pigg någon timma till eller två. Godnatt sötnosar.

Kommentarer
Postat av: matidla

Tjooo jessica :) Jag hoppas samo pratade med dig om att jag inte kommer idag? Jag har haft så jävla mycket plugg den här veckan och jobbar i helgen så ikväll ska jag sova! Hoppas du får det kul :)

2008-05-23 @ 11:29:13
URL: http://holmenkollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0