snart så..


Hej hopp. Jag är överkörd med plugg. Men jag är ganska glad ändå. Tillåfrån sådär. Har fått se min studentklänning idag. SÅLD! Jag är så såld så det är inte sant. Karin, du är en ängel.
Imorgon funderar jag på att skolka. För att få kontroll på mina uppgifter. Eller så att jag kan ta tag i dom ordentligt utan att tippa omkull i huvudet. Samtidigt som jag har 411 uppgifter (annars runt 5), så är tanken på att det är mindre än två veckor kvar tills studenten. Skivan är på fredag, pengar är inlämnade och slutskivebiljetten är i säkra händer. Ändå kan jag inte riktigt få in det i huvudet. Det är slut snart. Den här fasen på livet tar slut, om mindre än två veckor. Jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0