she's a dude


Sitter och pluggar. Lagom roligt.. NOT. Frhrhrh... Har dessutom haft sådär gulliga magproblem igen. Imorse. Åt helvete.

Skivan igår var ganska mysig. Väldigt rolig då och då, vissa flippade ur lite allmänt. Och inte är man sämre än att skratta åt det? Jag var i alla fall utklädd till en dude. Malins dude för att vara exakt. Jag doftade som mer än hälften av alla killar i min skola i hela huvudet. Vax är inte min grej, så jag gav det resterande som var kvar i burken till min far. Gullig som man är. Men eftersom att jag ganska snabbt åkte ur min "manliga" t-shirt och ner i en body så blev jag helt plötsligt inte manlig någonstans längre. Och sen var jag var lat för att byta. Min vän antagligen lite för full också. Men puss på min lilla sjukling. Nu ska jag återgå till mitt pluggande. Och se om jag hör när min hurtbulle vill komma in. Men bara kanske.. om han är snäll.

Kommentarer
Postat av: little gurkin!

men vi hade bra kul iaf!! :D:D

MISS YOU SWEETIE!! :/

<3<3<3<3

2008-05-08 @ 21:16:52
URL: http://abigworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0