prylisbögis


Jahaja, gissa vem som faktiskt sitter och pluggar vid denna sena timma? Jo jag såklart.. sliter med projektrapporten. Den är enkel, jo jag tackar men inte direkt rolig att skriva. Vill ha den gjord, plus att jag inte är speciellt trött heller. Fast det lockar något otroligt att krypa ner intill den varma kroppen som ligger och snusar under täcket bakom mig. Får kämpa mig igenom det här först bara.
Idag träffade jag en gammal klasskompis från högstadiet. En av dom jag faktiskt trivdes med. Var kul att se henne igen, även om det bara blev en snabbis sådär i farten. Och jag har äntligen fått tillbaka min mobil! Nya knappar och allt. Ingen big deal för mig egentligen att dom var trasiga, men pappa fick ett utbrott, mest för att den trots allt bara var någon månad gammal, och skickade in den. Jag fick tillsvidare ha en gammal pryl som gick sönder i mina händer och inte tyckte om mig någonstans. Därför blev jag glad när jag fick tillbaka min egna, modern prylbög som man är.

Råkade shoppa mig ett linne idag också. Ganska starkt jobbat av mig att det inte blev mer, med tanke på att det var 25% rea på praktiskt taget allt inne på SOUK. Helt otroligt amazing att jag inte kom hem med ett par nya skor eller två, även om det var SÅÅÅÅ jävla nära. Duktig Jessica. Fortsätt plugga nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0