mindre än tre veckor..


Sådär, nu har jag skapat en blogg för Amanda och Karins kläder. Kika gärna in där, jag lovar att den minsta titten kommer vara värt det! Design; Karin&Amanda

Förövrigt saknar jag mitt hjärta. Löjligt nog, med tanke på att jag har vart ifrån honom i.. några timmar. Men men. På fredag är det skiva. Kul.. eller något. Jag har inte så höga förväntningar, så det blir inte svårt att slå dom. Jag hoppas att det gör det. Det skulle vara kul att ha något kul att dela med klassen.
Fick en free bra av min mor idag. Provade den även, och oj vad det känns roligt. Som att sätta på sig.. gele. Haha, men visst. Ska fortsätta gräva i colaskålen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0