lyckad klasskiva


Ligger med datorn i knät och en sovande Malin bredvid mig. Mår läskigt dåligt bara.. och mina fötter sprängs nog när som helst nu. Men jag hade det väldigt trevligt ikväll vilket var oväntat. Det är nu jag inser att jag kanske inte ogillar alla så mycket som det kan låta ibland, för det gör jag inte. Ibland blir jag bara trött på vissa, och så går det ut över alla. Dansade rumpan av mig, men inte mer än jag dansade mina förtvinade stumpar till fötter.

Träffade vissa jag saknar lite. Träffade några riktigt oväntade. Träffade några jag aldrig kommer se igen. Och så träffade jag en som jag aldrig kommer kunna komma underfun med. Men det kanske jag visste från första början.

Min sötnos däremot gick hem tidigt. Han är sjuk stackarn. Jag saknar honom nu. Vill ha honom intill och kunna krypa sådär tätt intill och andas in doften av inget annat än honom. Första natten utan honom på ungefär 3 veckor. Jag har vart bortskämd!

snurr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0