inte hemma just nu


Mja, jag är ytterst dålig på att uppdatera. Nu har jag däremot inte vart hemma på länge, är faktiskt inte hemma nu heller. Orkar inte vara där just nu, orkar inte med all jävla skit man måste lyssna på. Som OM jag vore helt jävla efterbliven och inte fattade någonting. Nej, så jag har bosatt mig lite tillfälligt på söder för att få varva ner. Få komma in i rätt bana igen, så som jag var på väg att göra förut när det började trilla ut igen.

Ibland vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen.. Helgen har vart ett helvete blandat med det bästa någonsin. En riktig bergochdalbana, men nu har det planat och det är sådär bra igen. Puss på det (dig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0