Hej, jag är hungrig


Jaaaa.. min lilla mage gnäller något fruktansvärt. Men jag pluggar faktiskt, pluggpluggplugg. Sen blir det mat också, såndär tjockismat jag kanske borde sluta med såhär nära sommaren. Men jag måste ha något att se fram emot i det gråa.
Imorgon blir det modevisning. Jag funderar på om jag ska kila hem en snabbis innan och fiska fram kameran. Även om jag säkerligen redan har sett 95% av klänningarna vore det lite roligt att ha kvar ändå. Sen måste jag hem och plugga direkt efter. Ji-pp-ey.
Jag HOPPAS att ingen har glömt/struntat i att spana in deras blogg? Design; Karin&Amanda. Tittatittatittatittatitta.

Hm.. det här var ju inte intressant någonstans upptäckte jag nu. Jag har fått en riktigt skrivtorka, eller tänktorka mer. Som om ingenting vettigt varken kommer ut eller in. Jag ska försöka ta mig i kragen. Det kommer säkert, det brukar göra det om inte annat.
(psst, på söndag är det två månader!)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Din kompis Karin gick i min förra skola. Vi besteg Kebnekaise i nian och grejer. Världen är liten den, hälsa henne ifrån mig och Elin^^

2008-05-23 @ 11:20:43
URL: http://fearless.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0