gamla inlägg från en annan tid


I brist på annat fastnade jag i min gamla blogg. Läste inlägg som jag nästan glömt bort att jag skrivit, då jag känt saker jag antagligen förträngt. Det är lite som det är.. samtidigt förstår jag verkligen när folk klagar över att jag är så kryptiskt i mina inlägg. Vissa inlägg makes no sense at all. Inte ens för mig. Ska nog ta mig i kragen med det där, köra på lite mer öppna kort. Det är trots allt inte alltför många som vet om att den här bloggen existerar, jag är inte så pigg på att länka den överallt. För just det faktumet att jag blir mer inåtvänd i mina inlägg när jag vet att det är många som läser. Scenskräcken tar sin plats och visar att den bestämmer. Typ.

Sådär på tal om inget har jag hittat saker jag lite smått önskar mig i studentpresent. Eftersom att min blogg har haft torka på bilder de senaste inläggen så kände jag att det blev dags.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0