fyfan vad du är bra!


Världens bästa väder, jag håller på att laga en stor fet sommarfrukost och min finaste tar studenten idag.

DESSUTOM har jag hittat världens finaste klänning. Tydligen är jag inte ensam i sverige om att tycka det, med tanke på att den är slut så gott som överallt. Jag hade världens flax som hittade den igår. En storlek förstor, men och? Jag kan bli fet för den här klänningen! (Eller sy in den en smula). Såklart är jag dock fortfarande fattig som en kyrkråtta, men för den här klänningen har jag skrapat, använt väl valda puppy eyes och krossat spargrisar. Och det räckte!

Men nej, jag ska få i mig min gudomligt goda mat, kolla upp resevägar och sedan bege mig in till stan för att inhandla min klänning innan utspringet. Puss på er solstrålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0