falling on our heads


Varmt fnitter och mjuka pussar. Puss på att vakna så.

Nu sitter jag och skriver klart det sista jag fullständigt gav upp på inatt. Tyckte ändå jag var ganska duktig, nu får jag klart det här innan kvällen och kan slappna av. Frågan blev nu om jag hinner skriva klart det innan jag måste hasta iväg till mötet. Bläe.
På måndag är det redovisning med allt det här. Ingen fara, ganska skönt att få göra det först så man har det överstökat. Den där förbannade friluftsdagen på kärsön är jag inte dirket pepp på. Alls. Om vi ska göra saker och ting klassvis blir jag ännu mindre pepp på det. Mestadels på grund av att min klass är värdelös med närvaron vad det gäller sånna saker. Men men. Sista grejen, man kanske ska skita i att det brukar bli strunt av det hela och pallra sig dit ändå?

Nej, dags att fortsätta med pluggandet. Så kanske jag hinner städa lite också. Kanske. Måste äta nu däremot.. lite bara.

Kommentarer
Postat av: dadda

Jag saknar dig.

2008-05-10 @ 18:25:46
URL: http://dadda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0