you got me begging


Jävlar i analen. Hm. Var inne i stan en sväng, mest för att byta tröjan jag så snällt köpte till min pojkvän. Men vad gör man inte. Strosade runt och kollade, men kräsen som jag är hittade jag absolut NADA. Möjligtvis en bikini som trots rean var på tok för dyr (eller är det jag som blitt snål? säkert..) och såklart några skor jag hade velat plocka med mig hem. Även en tröja från TBS, herravdelning rea, men priset fick mig att göra en grimars och gå iväg. Men bilden stannar i mitt huvud, den var för jävligt mysig.
Okej, jag är förtäskigt materiell av mig just nu.. men jag har inte shoppat på länge känns det som. En viss herre fick mig precis att vilja köpa en keps. IOFS har jag vart sugen på det länge. Imorgon kanske det smäller? Har spanat in mig på några koola ena;

     


Blir till å testa lite imorgon och se hur det blir. Nu ska jag titta på en skitfilm med min pojkvän och tjocka i mig chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0