vad är en framtid?


Man kan ju börja fundera. Vad ska man göra nu? Vad ska man ha för förväntningar på livet? På det som kommer efter "den bästa tiden i ditt liv". Jag vet ingenting. Än så länge skrämmer det mig inte sådär mycket.. Men om jag känner mig själv och mina tankar kommer ångesten smyga sig på snart. Om jag inte hittar någon väg att börja fundera på, ÅTMINSTONE.

Jag vet vad jag vill en bit frammåt i livet i alla fall. Flytta hemmifrån, starta ett eget liv på mina egna ben. Klart, vem vill inte det? Hur som haver.. jag har väl alltid vart en sån som tar det mesta som det kommer. Kan faktiskt vara skönt att inte alltid ha en klockren väg utstakad framför än. Lite svängrum. (Kanske svamlar jag, kanske inte.) Nu ska jag i alla fall sluta.

Kommentarer
Postat av: Carina

Men se där. :) Hej!

Det där med framtiden håller jag verkligen med om, snart kommer ångesten!

2008-06-16 @ 11:29:51
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0