i'm a bad girl


Okej, jag är sämst på att uppdatera ibland. Som nu. Det enda jag egentligen gör är att glida omkring. Igår var jag hos Dadda och myste. Jag hoppas du kommer på min mottagning.. det gör jag verkligen!





Idag annars, tar hand om mig själv bäst jag kan. För självklart, ingen annan än jag, två dagar innan min egen student, klarar av att gå och bli FÖRKYLD. I det här vädret dessutom. Fuck me. Sideways trice. Men men. Har huvudvärk, orkar inte uppdatera mer.

(Hoppas på Hultsfred iår igen. Inte långt kvar, en vecka men allt kan hända även när det bara är frågan om dagar. Enda negativa om jag åker dit blir att vara utan S. Gissa vem som kommer längta ihjäl sig? Uhrg, vilken toffel jag är. Nu ska jag gå och pussa på honom bara för det.)

Kommentarer
Postat av: dadda

Ska verkligen försöka komma älskling.

Tror jag hinner få med mig studentpresenten också.

Hoppas i alla fall på det.

2008-06-04 @ 14:38:51
URL: http://dadda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0