blalalallala


Helt slut överallt. Kropp och huvud. Och några fler ställen som jag inte riktigt visste om att man kunde vara trött i. Hur som haver, mötte upp Emil inne i stan, han skulle fördriva tiden medan han väntade på att en flicka skulle anlända till centralen. Hände en kul grej, inne på en skoaffär i SKRAPAN hade en liten måsunge smitit in. Stod och speglade sig, virrade omkring, dunsade in i glasväggar ett tag innan en barmhärtig själ hjälpte stackarn ut.

Äsch, jag har inget intressant alls att skriva. Jag la däremot undan ett par skor idag. Inget ovanligt, jag har iofs tittat efter ett par låga convisar ett tag. Nu hittade jag ett par koola ena också. Så, imorgon är dom mina. Rotade fram ett smakprov via google. Fast värdelösa bilder, dom är fasiken omöjliga att hitta. (YES!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0