satans ¤&(/&%¤#"


Jaha. Ser inte ut som om jag sätter foten utanför lägenheten alls ikväll. Höll på att börja böla och skrika samtidigt när jag skulle sätta på mig klackarna. Tänkte, okej, fine det får bli ett par plattisar, men nej. Höll på att göra exakt samma sak när jag skulle peta ner fötterna där. Provade ut hela min skogarderob (vilken förövrigt inte är så liten upptäckte jag..) och fick inte på mig en enda sko. Så med såriga fötter och lite nerslaget humör sitter jag och tittar på fotboll med pappa. Mindre kul, men jag ska slänga in mig i en bok om några sekunder. Tänkte bara dela med mig av min olycka. Buhu.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Illa Jessica, illa. Men du fick ju din samuel sen ;)

2008-06-26 @ 13:01:32
URL: http://holmenkollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0