kan man få för mycket?


Har precis fått lite orientation på mig själv, gnuggat gruset ur ögonen och fått på lite musik. Ska fortsätta dagen så här en bit in hade jag tänkt mig också, osminkad och trött.
Sen ikväll är det ju faktiskt så att det blir födelsedagskalas. Två på samma gång tillåmed.

Jaha, nu gnällde pappa på att det var "ovanligt" mycket nya skor som drällde ute i hallen. Jag kanske borde tänka på hur pengarna flyger iväg? Ska han säga egentligen.. som lite spontant poff gick och köpte sig en motorcykel. Äh, SOM HITTAT! Men okej, jag har väl väldigt mycket skor. Måste ta och räkna ihop alla någon dag.. När jag orkar. Och när jag vill se hur mycket jag faktiskt har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0