håller tummar och tår


UÄH. Smälter bort så fort jag sätter foten utanför dörren. Inte för att det är så mycket svalare inomhus, men still.. JAG KLAGAR INTE. Hoppas bara på att det här vädret håller i sig minst en vecka i alla fall. Jag vägrar ha något sämre väder än detta på min student. (Peppar peppar ta i trä).

Idag har jag köpt en klänning! Inte vilken som helst heller, utan ACNE klänningen jag har trånat efter så länge. Mums vad den är fin. Finfinfinfinfin. Så snart får jag ha på mig den också.. bara 4 dagar kvar.
Förövrigt har jag världens bästa pojkvän.
Någon gång nu snart ska ett kort på klänningen komma upp också.. snart. När jag orkar.

På tal om inget.. jag vill åka till Hultsfred! Ett litet yttedilemma. Jag har inga pengar what so ever. Inga alls. Suck. Men, hoppet är inte uppgivet ännu gott folk! Så, håll tummarna och tårna för mig. Puss på er smultron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0