fasten your seatbelts, please


Jag blir grön av avund när jag läser om alla som åker bort. Huxflux, sista minuten, hej och hå. Jag vill också.. SÅ gärna. Klart jag väntar, med tanke på att jag åker om mindre än en vecka, resesätt och allt spikat. Men efter det vill jag bara härifrån! Bli av med min sommarförkylning som fortfarande sitter kvar sedan INNAN studenten(?!).
I alla fall.. hade vart otroligt kul att åka ett gäng vänner och bara ladda batterier och ha kul. Men, först och främst åker jag med hjärtat. Och det ska bli.. bäst!



Hur som haver, ikväll blir det bio med Dadda! SATC såklart, eftersom att det känns som om hela stockholms tjejer har sett den, utom jag såklart. Jag är nyfiken, jag gillar ju faktiskt serien. Så jag krossar fingrar och tår, hoppas att jag inte blir besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0