att blunda och ducka hjälper inte nu


Nu har alla kommit hem från Hultsfred. Ändå har jag inte ens en minimal ångest över att jag faktiskt inte åkte. Även om jag just nu sitter med damm i alla vrår av min kropp och städar gärnet. Har packat ihop alla studentprylar som har skräpat lite här och var. Nallar, kort och plastglas med hattar. Funderar på vad jag ska göra med min stackars mössa.. den har sett bättre dagar. Som tiden innan studenten. Men det är väl så det ska vara antar jag.



Jag har även hängt undan min underbara studentklänning i väntan på bröllopet. Har på känn att jag antagligen inte kommer kunna hålla mig från att använda den åtminstone EN gång innan. Det är ju så förbaskat långt till augusti.

Hur som haver, nu måste jag återgå till mitt damm. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0