älskade sommar


VÄRMESLAG! Och jag är ganska nöjd ändå. Var inne i stan en sväng idag, tänkte kolla upp Smaka på Stockholm innan dom bommar igen för i sommar. Men det blev en tur tvärs igenom bara, både jag och mitt sällskap dog av den kvävande värmen och gick iväg på egna äventyr istället.

Nu är jag ensam hemma i en vecka. Sitter fortfarande och velar lite fint över vare sig jag ska till Hultsfred eller inte. Jag har ju råd nu, och sällskap om det vore så, men jag velar över frågan om det är värt det. HmHmHM?! I alla fall..

Så här glad var jag på min studentdag!





x

Kommentarer
Postat av: Robban

Åk till arvika istället!

sa jua tt jag skulle hitta den.

2008-06-13 @ 19:52:27
Postat av: Emma

Men söt studentklänning!! <3

2008-07-07 @ 00:28:22
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0