abstinens?


Hm, jag inser hur dålig jag är på att uppdatera ibland. Men ibland när jag inte har något för mig kan jag få en sån kick att jag skriver fem inlägg på en timme. Och då blir det mestadels om skit. Kanske ska försöka mig på sånt där mobilbloggeri? Om jag nu kan förstå hur man gör.. och orka. Jag brukar tappa intresset för saker och ting ganska fort när det inte håller i sig. Tyvärr. det gäller egentligen det mesta. Som tvspelet jag har längtat efter att få spela i några dagar nu, spelade i en halvtimma innan jag lessnade. Nu blinkar pausknappen på skärmen.. som den har gjort någon timma.

Ska nog ta mig in till stan i alla fall. Jag börjar bli rastlös av att inte göra någonting. Och bli lite grumlig i huvudet. Hur som haver, UT I SKITVÄDRET! Puss på er.

(Ska även smita förbi cykelringen och få kramas lite. Höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0