"festivalsommar.. bzzz"


Hm.. jag hade tänkt skriva ett långt och hyffsat detaljerat inlägg om mina dagar i värmland. Men icke. Det orkar jag tyvärr inte. Ligger i min säng (för ovanlighetens skull va?) och knappar. Sneglar bort mot min ryggsäck med min packning lite då och då, funderar på om jag borde plocka upp kläderna jag bara kastade ur den för att det inte skulle bli unket. Men helt ärligt, så orkar jag inte göra det heller just nu.

Så idag har jag bara tagit hand om mig själv. Och nu fick jag hjärnsläpp. Är förbannad över att jag inte hittar min mobilsladd så att jag kan bjuda på bilder. Och alla snygga pussbilder som jag och Emma lyckades få ihop. Ska leta lite till nu, kan behöva ett lycka till.. eller två.


Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till sötnos! Du måste hitta sladden! Vill ju ha alla våra pussbilder! :D

2008-07-07 @ 00:24:01
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0