klackar och glass


Hm.. trallade omkring på stan i tre timmar idag. Inte bra, inte bra. Köpte biljetterna, sedan började jag strosa. Och självklart, kärade ner mig i ett par skor. Suck på mig. Men även om jag blev till mig i brallan bet jag ihop och gick därifrån. Nej okej, jag sprang därifrån. Tryckte näsan in i nagellacken istället, för att få tankarna på annat. Så det är som det är..

Nu blev jag distracted av filmen jag slängde på. Vad jag tänkte fortsätta på är att jag hittade världens mysigaste kjol från Jenny Hellström. Fuck vad den ska bli min. Hittar ingen bild, så jag kan inte visa. Jag tror inte jag vill visa heller, förns den mot all förmodan blir min. NEJ, jag ska sluta vältra mig och återgå till något vettigt. Som att äta. Puss på er smultron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0