puss i regnet


Jaha, hemma igen. Tog mig ut i regnet med det enda paraply som fanns hemma. Pappas golfparaply. Så om ni såg ett paraply som var ute och gick, var jag någonstans där under. Hur som haver, mötte Malin och tittade omkring lite. Fick med mig hem tre smycken. Ja, och för första gången ska jag faktiskt visa vad det var som hängde efter mig hela vägen hem. Mest för att jag är ganska stolt över kapet i sig.

  


Hade även på mig min fina Kiss For The Climate tröja idag. För endast 50 pussbilder blev den min och Emmas! (Om några timmar är han hemma. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, förstår inte hur jag har klarat mig i en vecka. Usch.)

 

Kommentarer
Postat av: Emma

fin-tischan! :D jag längtar tills jag får se den och dig igen! <3

2008-07-07 @ 18:43:26
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0