poop


Slog på Grease medan jag gör mig iordning. Tryckte i mig frukost, pratade med min daddelidu och kollade upp lite mail. Ska få på mig lite anständiga kläder och dra mig in mot the shoe store. Pratas även om annat jobb i höst. Klart man inte tackar nej till sånt! Nu känns det faktiskt som om saker och ting börjar gå nånstans. Jag står inte bara och trampar på samma fläck. (Peppar peppar ta i trä..)

Sov så tungt imorse att jag missade mitt hejdå mys. Nu har jag lite abstinens.. som vanligt.



Saknar min Dadda. Ibland känns det som om det är hon och jag mot.. allt. Vilket i det stora hela det är också.

Kommentarer
Postat av: dadda

Saknar dig.

2008-07-22 @ 12:47:03
URL: http://metrobloggen.se/dadda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0