jag har köpt en ny piercing


Sitter och mjäkar mig hemma. Efter maten fick jag grovligt ont i magen (igen) så jag ligger i soffan för att få bort det. Ska snart ta mig ut till min kära daddelidu igen. Sitta och fisa där istället. Och ja, jag har köpt en ny piercing. En lila?
Har gått på staden idag, vilket var en väldigt dålig idé egentligen. Men eftersom att jag egentligen inte har något val, eftersom att mitt hjärta kommer hem på lördag (om tvååå smååå ynka dagar.. som kommer ta sååå lååång tid) och jag måste som en liten tvångstanke ha hans kompletta födelsedagspresent klar. Nu är den klar och jag kan slappna av lite. Lite.

Fick lite nya studentbilder häromdagen som jag hittade hemma på en minnespinne. Tänkte slänga upp en eller två här, för jag var så glad den dagen. Och för att jag saknar min vapendragare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0