hej och hå


Jaha, okej jag somnade igen. Ganska dåligt av mig.. nu kommer jag knappast kunna sova i en anständig tid inatt. Hur som haver så har jag rotat efter min och Emmas pussbild från Kiss For The Climate ståndet. Utan framgång däremot, plus att jag tröttnade. Fan vad alla har pussats på festivaler! (Kanske inte värdsligt oväntat..)

Nu ska jag däremot laga till mig mat. Favorit, lax såklart. Mums. Borde ha städat mitt rum idag också. Men som sagt, jag sov istället. Grattis till mig!



(slänger in den här bilden, mest för att den är så förbannat mysig)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag kanske också skulle försöka göra ett försök att hitta den bilden.. :P

2008-07-14 @ 21:18:14
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0