har man ingen moral så har man inte.


En sak som jag har glömt att nämna, eller mer och säga skriva av mig av, är ett ganska stort hatberg innom mig. Det fanns inte förns i tisdags, men det har bara växt mer och mer under veckan. En viss liten flicka som jag gick i samma klass som upp till högstadiet. Efter det, släppte jag kontakten helt. Ville inte ha med henne och göra, egentligen inte under 8an heller men går man i samma klass så går man i samma klass. Hur som haver, hon träffade min pojkvän på roskilde. Dom kom fram till att dom hade mig gemensamt och blaalbllbalb. Skit i detaljerna, hon är en stor fet lögnaktig slampa och jag hatar henne för det. Förut brydde jag mig inte alls, det var som om vi aldrig känt varandra. Nu gick det över till minus. Ganska så drastiskt.

Det här var ett ganska hatiskt inlägg, men nu skulle väl förstå mig? Om en gammal bekant sitter och snackar mer skit än vad festivalernas bajamajor innehåller, samtidigt som hon försöker få eran pojkvän in i tältet (eller var som helst) för lite rajtantajtan. Fyfan för sånna människor. Fyfan för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0