håll tummarna för mig!


Oh boy, världens sämsta bilväder. Strålande sol och gassande varmt. NEJNEJNEJ. Men fine, jag får väl sitta i en liten skruttbil med tre karlakarlar och dö. På tal om det så är jag på väg snar. Vaknade av att jag försovit mig en och en halv timme, trippade snabbt in till stan, fick ett sms från damnark och blev gråtnödig, kom hem och.. hamnade här. Ska trycka i mig mat, även om jag inte är hungrig what so ever, och packa klart.

Huvudvärkstabletter ja, det ska jag inte glömma. Hur som haver. Hejdå alla, det här blir (antagligen) mitt sista inlägg på en vecka. Vet inte hur många det är som gråter där ute nu, men so be it. Om jag inte har blivit uppkäkad av en genmodifierad mygga, så borde jag komma hem som det ska.









Så här kool (med andra ord nördigast ever) var jag för ett år sedan.. på väg till festivaal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0