but i fell in love in the seaside


Yej alla glada! Vaknade upp ensam idag, buhu. Så blir det när man har en knegande pojkvän som försvinner på morgonkvisten någonstans. Buhu.
Hur som haver, jag hade tänkt försöka gaska upp mig, slänga i mig lite käk och dra mig in till stan. Utan sällskap ser det dessvärre ut som. Men men, det kan vara ganska trevligt det med.

Förövrigt drar vi iväg till en söt liten stuga i östergötland nästa vecka. Ska bli så fantastiskt mysigt, framförallt att få komma bort från stan! (Utan att hamna i ett iskallt tält på en festival). Jag ska bara cykla, bada, andas och leva. OAVSETT väder!



(Ibland är Facefuck för trevligt! Har hittat nästan alla från PBSen där. Och dom har hittat mig. Så därför är det trevligt!)



Hoppsan, höll nästan på att glömma. Idag fyller den lilla spjuvern Oliver år! Så i helgen ska det till å firas. Hur man nu orkar, men det gör man ändå. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0