you'll remember me


Hemma! Med sällskap! Sebbe ligger och halvsover på golvet medan jag och Emma sitter i min säng och pillar på varsin dator. Hej geeks. Hur som haver. Sov fyra timmar, för som sagt var min D här. Då blir det inte mycket sömn. Framför allt inte när man ska upp och öppna tidigt nästa dag. Jobbade, blev miss cranky pants utan mat, kramades och åt godis. Från ett jobb till ett annat sen, satt på mötet och halvsov. Men det känns bra, nu är jag på g. Börjar tagga till inför våren nu! Höhö, jag hatar tagga. Ordet tagga i sig. Dåliga vibbar helt enkelt.

Men nu ska jag sova. Jobb imorron med. Puss på er.


x

Kommentarer
Postat av: Emma

Puss på dig med min ängel. (Nu är vi lika mycket geeks igen med varsin dator) ;)



<3 you!

2008-12-07 @ 20:01:16
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0