why should i care?


God jul och ho ho ho. Tomten kommer till dom snälla barnen, men säkerligen till dom som har vart små råttskitar också. Jag vet inte i hur många av mina inlägg jag har dillat om vänner. Men dom slutar aldrig förvåna mig, både positivt OCH negativt. Att vissa bara stampar och spottar rakt, medan andra höjer till skyarna för att sedan abrupt ta ner en igen. Jag orkar inte ta ett till långt argumenterande inlägg om samma skit. Känns som om jag predikar ur en bok som ständigt står uppslagen och utnött i huvudet.

För att avsluta detta helt meningslösa och ganska tragiska inlägg, säger jag väl god jul. Hur mycket jag än avskyr jul så finns det ljusglimtar. Plus, att det mesta blir faktiskt vad man gör det till. SÅ, godnatt, och GOD FÖRBANNAD JUL säger jag från min sängkant.





x

Kommentarer
Postat av: virre

God jul (:

2008-12-24 @ 13:30:17
URL: http://vvirre.blogg.se/
Postat av: Emma

Mina knän! ^^ God Jul hjärtat! (i efterskott) <3

2008-12-25 @ 20:52:22
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0