rub me the right way


Vad intressant. Det händer inget speciellt i mitt lilla liv just nu. Lallar runt på jobbet. Som igår, det är en ren lekstuga ibland. Men det är mysigt. Att avsluta jobbet med en gruppkram i disken. Sen tjejkväll på ankan. Med lite öl i kroppen blev det nattbuss hem med Moa och sen somnade jag lite otippat på soffan. Sitter här även nu, ska snart pallra mig upp för att röja gärnet här hemma. För i helgen får jag finbesök! Imorgon klockan kvart i tio ska jag hämta Sebbe och min solstråle Emma vid bussen. Sen blir det full rulle hela helgen.




x

Kommentarer
Postat av: Emma

Woho! Bästa partybilden från Borås! :D I helgen blir det tusen till! Längtar s grymt mycket! Snart är vi på väg... Snaaart!! :D



<3

2008-12-04 @ 15:35:24
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0