nu kan du få mig så lätt


Och nu har dom åkt.. Usch. Det känns hemskt i magen. Dessutom har helgens tider slitit på min lilla kropp något fruktansvärt. Natten till fredagen blev det inte mycket sömn. Inte blev det mycket sömn natten till lördag heller, sedan upp alldeles för tidigt för att jobba. Ut och dansa till göteborsmusik efter jobbet intill småtimmarna innan man trillade i sängen för att jobba ännu mer på söndagen. Sen inte göra någonting på söndagen. Bara prata hela natten med min Emma. Om allt och inget, det jobbiga framförallt.

Men även om helgen har tärt på mig har den vart värd varenda minut. Det har funnits dom höjdpunkterna jag knappt har kunnat ta på, för dom har vibrerat av lycka och förhoppningar. Som jag kanske egentligen bara borde förtrycka och förtränga.


Nu ska jag gå och dö lite. Ni får ursäkta mig.





x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0