all i want for christmas?


Just nu sitter min lilla D i mitt vardagsrum och spelar Super Mario Galaxy. Ganska underhållande att titta på faktiskt. Själv sitter jag och glor på videosar som man har lyckats spela in genom tiderna. Varför gör man inte det mer? Det är hur galet roligt att titta på i efterhand! Hur som helst.. Imorgon kommer dom. Jag har städat mitt rum fint och insett att jag har en sjujävla massa skor. 40 par kom jag upp till. And there's more to come. Men det är väl en trevlig hobby?

Jag har fixat upp en julstake i mitt rum också. Bättre sent än aldrig av mig i alla fall, med tanke på min motsträvighet till julen och allt som har med det att göra. Lite mysigt blev det väl ändå.




x

Kommentarer
Postat av: Emma

imorgon vid den här tiden kramas vi som bara den!! <3

bääjbä! aj miss yuh! <3

2008-12-05 @ 00:13:55
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0