russian roulett isn't the same without a gun


Jag är hungrig. Kanske ska ta mig lite laxpudding?

Igår fyllde finaste Karin år. Så efter att ha vart på jobbet, fått gå hem efter en och en halv timma, trillat runt på stan som den trasiga människa jag var, åkte jag hem för att hänga på mig något fint. Sen blev det mys med middag och allmänt kackel. Som det lätt blir i ett rum fullt med massa tjejer. Så jag fick huvudvärk och satte mig i ett annat rum ett tag. Kvällen slutade med att jag och Karin kröp ihop i min säng och somnade.

Imorgon måste jag köpa dom sista julklapparna. Orkar inte ens få panik över att det är jul om sex dagar. Eller fem inom några minuter. Julen är över lika fort som den kommer, så jag kanske ska lägga deprissionen åt sidan i år? Kanske.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0